We zijn superblij met de fantastische foto’s! Alles was heel goed en professioneel geregeld. Er was al meteen veel aandacht voor onze wensen, en de fotografen voelden onze stijl goed aan. Ze hebben de dag prachtig op beeld gevangen. We hebben prachtige trouwfoto’s waar we nog heel veel van gaan genieten! Zeker een aanrader!